lørdag 22. februar 2014

Velkommen til min blogg


Første innlegg i ny blogg, alltid spennende med nye ting - jeg liker utfordringer. 

Grunnen til at jeg starter opp med denne bloggen er fordi jeg skal markedsføre nettbutikken til en god venninne av meg og da jeg ikke er i jobb er det en fin mulighet for meg å kunne være kreativ og å bruke meg selv - det er viktig for meg. I tillegg er jeg veldig opptatt av interiør så jeg kommer nok til å poste en del bilder fra hjemmet mitt og en del inspirasjonsbilder og stiler jeg liker.



Ha en nydelig kveld!

Kristin S  ♥︎

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, så gøy med blogg, legger deg til mine favoritter. Gleder meg til å følge deg fremover

    SvarSlett
  2. Tusen takk, dette skal bli gøy og ikke minst spennende. Gleder meg også til å følge deg. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett