fredag 28. mars 2014


Fredag folkens og helg!

Solen skinner, det er fredag, jeg er ferdigtrent - og i morgen reiser jeg til Spania. Fantastisk dere :) 

Har ikke hatt med meg lesestoff før da jeg alltid har hatt prosjekter på gang og mye å holde på med, men denne gangen reiser jeg ned med min kjære mor så nå skal jeg koooose meg med boka "Godt nok for de svina" av Anita Krohn Traaseth. 
Trenger å bli enda litt mer inspirert og tror denne dama er den rette for det. 
Har hørt så mye bra om boka og gleder meg til å sette meg ned i ro og fred å kose meg, nytes skal det iallefall :)

Tenkte jeg skulle ta litt bilder når jeg er der nede å legge ut på bloggen, både av interiør og litt rundt på området så kan dere se hvor koselig det er der nede. Weeeee happy friday og happy weekend!












Kos dere masse med dagen og helgen!


Kristin S ♥︎


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar