mandag 24. mars 2014


God formiddag alle fine,

Solen skinner og det er mandag morgen, en ny uke har kommet og da får vi utnytte den så best vi bare kan. 

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om tennene våres, hva det gjør med ansiktet vårt og hvilke innvirkning det har på andre.

Det er vår, man tilbringer mer tid ute, man blir gladere, ler mer og er stort sett også litt mer sosial. Kanskje på tide å tenke på hvordan tennene dine ser ut. Er de virkelig hvite nok ? 

Jeg er iallefall opptatt av tennene mine, når jeg smiler vil jeg ha et fint smil, et hvitt smil. Jeg drikker jo kaffe og te hver eneste dag og det setter farge på tennene, for å unngå dette bruker jeg med enkle grep våre whiteningprodukter. 

I dag skal jeg skrive litt om vårt whiteningprodukt White Bright Smile, et tannblekemiddel som er en soleklar vinner.

Da vi skulle importere det var vi lenge på leting før vi fant noe som ikke var skadelig for tennene våres. Ikke bare bleker den, men den fjerner plakk, usunne bakterier, tannstein og er emaljevennlig - fin pris har den også :)

Vi har også en whitening penn som er ypperlig å ha liggende i vesken om du er i selskap eller akutt trenger litt hvitere tenner - denne bør man bruke etter at man har tatt en runde med bleking først. 

Jeg har snart brukt det jevnlig i et år og er storfornøyd. De er enkle å bruke, bleker effektivt og man ser forskjell etter bare en behandling. Om man har gule tenner anbefales det at man bruker de hver dag i ca en uke, og deretter heller et par ganger i uken til du har oppnådd det resultat du ønsker. 

For mer informasjon gå inn på våre nettsider www.jolistore.no 











Smil til livet og livet smiler til deg ♥︎


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar