onsdag 5. mars 2014


God morgen,

Onsdag morgen, midtveis i uken og plutselig helg igjen. I dag skal jeg nyyyyte morgenen i fulle drag og utpå formiddagen skal jeg til frisøren å fikse litt på håret - viktig å pleie det også.

Det har vært så dårlig vær nå i lang tid, mørkt og trist, og jeg er  derfor overbevist om at solen er like rundt hjørnet. 

Tenkte derfor at jeg skulle være litt førevar og sette av dagen i morgen til en liten spa-dag, er jo så deilig og en føler seg som et nytt menneske etterpå. 

Jeg liker å se fresh ut uten å jukse, tenkte da på kosmetiske inngrep som f.eks Botox/Restylane. Man vet jo aldri om man velger det en eller annen gang, men foreløpig er det uaktuelt, for meg holder det å bruke produkter som funker på huden. 

Jolistore har jo litt av det verktøyet jeg trenger for denne spa-dagen og jeg tenkte derfor å skrive et innlegg om det i morgen. 

Som person er jeg veldig opptatt av rene linjer i form av interiør, klær og kosmetikk. Liker at det er enkelt, men samtidig stilfullt.

Hvilke stil har du ?













Ha en fin dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar