tirsdag 11. mars 2014


Hei alle flotte, 

I går var jeg å testet synet mitt, fikk en skikkelig god undersøkelse både av sykepleier og lege, så jeg er nå trygg på at jeg er helt sikker på at dette er noe jeg vil endre på. 

Neste onsdag skal jeg til pers og operere inn nye linser, altså linseskifteoperasjon, blir veldig spennende og veldig deilig. 

Prosedyren er først å bli bedøvet med øyedråper slik at man ikke merker noen form for smerte, bare litt trykkfølelse og at noen berører øyet. Det tar ca 15 minutter per øye, og de regner ca 2 timer totalt den dagen. Ingen voldsomme smerter etter operasjonen, men må nok regne med at det er litt ubehag første tiden. Øyet skal jo venne seg til nye linser så kan ikke regne med at dette skjer helt uten noen form for "bivirkninger" om jeg kan kalle det for det. Jeg er forbredt og klar for dette nå :)

Har dere tatt en slik operasjon eller kjenner noen som har gjort det ? 

Jeg tror dette blir veldig bra, skulle jo egentlig til Spania den uken, men da jeg fikk time så raskt valgte jeg timen slik at jeg får det overstått - Spaniaturen blir bare litt utsatt!

Skal snart hoppe i dusjen og ordne meg litt, i dag skal jeg møte verdens herligste annemor og gleder meg veldig til det :)







Ha en strålende dag :)


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar