fredag 21. mars 2014


Hei alle vakre der ute,

Fredag, solen skinner og det er helg - kan vel ikke bli bedre enn det. Ser litt klarere i dag så jeg prøver meg på et innlegg.

Var til kontroll i går og hadde et litt for høyt trykk i øynene så jeg må gå på BT senkende medisiner i fem dager og etter det blir det nok bra tenker jeg. Litt ubehag etter dette må jeg jo regne med og jeg er bare kjempeglad for at alt er overstått og at alt egentlig har gått veldig greit.

Jeg har fulgt med på værvarselet siste dager og visste at det skulle bli en stor sol i dag, i tillegg antok jeg at jeg ble litt lyssky første tiden så jeg var å unnet meg noen fine solbriller i går. 
Var flere steder før jeg så noen som rett og slett ropte til meg, her er jeg - kjøp meg - et par nydelige Chanel. Elsk!! Litt dyre var de, men viktig å ha gode solbriller med disse øynene, og i tillegg ligger de andre solbrillene mine i leiligheten i Spania så da var det ikke noe å tenke på :) Lucky me :)















Ønsker dere alle en nyyyydelig dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar