mandag 10. mars 2014


Ny uke, nye muligheter dere!

I dag skal jeg til Argus Syn i Oslo, til forundersøkelse. Var der for fire år siden for å få gjort noe med synet mitt, men måtte vente til jeg ble litt eldre så nå er jeg veeeeldig klar for å foreta en linseoperasjon. 

Høres litt skummelt ut, men jeg er klar som et "egg" og har bestemt meg for at dette skal jeg gjøre.
Må jo bruke briller nesten hele tiden og de er i veien absolutt hele tiden, skikkelig plagsomme er de - rett og slett - så nå skal jeg gjøre noe med det.

Skal skrive om det i neste innlegg så får dere litt mer info om hvordan det foregår :)

Tenk om jeg kunne gått med kule solbriller som disse og sett like bra, det er kanskje snart en mulighet!








Nydelig dag til dere alle!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar