onsdag 2. april 2014


God formiddag alle skjønne der ute,

Da var jeg tilbake i hjemlandet Norge, godt med et aldri så lite avbrekk, ikke gå etter klokken, bare kose seg med interiør og nyyyte friheten - elsker det - 
Godt å kjenne på savnet også selv om jeg bare var borte en snartur, ble møtt med smil og glede, og det er veldig hyggelig ♥︎

I dag har huset stått som nummer 1, litt rydding her og der, sengene ropte etter nytt sengetøy og hundene vil gjerne ha mamsen hjemme på dagtid :) Så nå er alt i gjenge igjen! 

Nydelig vær er det også så om litt tar jeg med meg krabatene og går en aldri så liten tur :) 




Kos dere masse med dagen!


Kristin S ♥︎






3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem fra opphold i varmen. For en nydelig plass du har der nede! Der må det være herlig å oppholde seg. Skulle gjerne hatt en egen plass å reise til i varmen. Har en kropp som helst liker varme, og det gjør alltid godt etter turer til varmere strøk. Det betyr mye for både kropp og sjel. :)
    Så lekkert du har innredet leiligheten! Du har jo evnen til å gjøre det vakkert rundt deg, Kristin!

    Herlig med dette været i dag! Må en tur ut med Hakk-i-hæl-Herman. :)
    Ha en nydelig dag!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hihi, ja disse masekråkene blir vi ikke kvitt og jeg som har to :)
    Tuuuusen tusen takk, det var veldig hyggelig å høre Anette :) Jeg har ikke alltid vært like flink, men det begynner å komme seg. Jo eldre jeg har blitt jo mer opptatt har jeg blitt av interiør, liker det lille ekstra. Vi hadde et herlig opphold der nede med deilig varme og jeg hadde ikke lyst til å reise hjem i det hele tatt, det er så godt for kropp og sjel og den beste investeringen jeg noen gang har gjort :). Ønsker deg en superstrålende dag og helg, nyyytes! :) Klem Kristin

    SvarSlett