fredag 4. april 2014


Fredag igjen og helg, som tiden flyyyyr dere. Solen skinner og jeg og min eldste datter har vært å trent, er nå klare for helgens utskeielser :)

Tiden er inne for å planlegge litt hvordan jeg skal ha verandaen i år, hvilke farger jeg skal ha og hvilke type blomster jeg skal ha. I år har jeg lyst å ha det ekstra trivelig med masse puter og mange blomster. Har hvitt bord med stoler så det er viktig å sprite det opp litt slik at det ikke blir kjedelig. 

Været er jo bare helt fantastisk og verandaen mer eller mindre roper etter meg, så nå skal jeg sette meg ut å nyyyyte solen. Interiørblader og en deilig kopp te skal følge med å få de kreative tankene på plass slik at jeg kan danne meg et bilde på hvordan jeg vil ha det der ute.   

Har dere noen planer på hvordan dere vil ha det på verandaen deres, fargevalg, type blomster etc ?

















Ønsker dere alle en strålende helg!


Kristin S 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar