onsdag 30. april 2014


Hei dere,

Akkurat kommet hjem fra treningstime på SATS med ordentlig god samvittighet, for i dag hadde jeg egentlig bare lyst å slappe helt av. Trener som regel med min eldste datter og om ikke motivasjonen ikke er helt på topp er det alltid en av oss som drar den andre i gang så vi kompenserer hverandre veldig bra :)

I morgen er det langhelg - 1 mai - og en del jeg skal ordne før helgen. Minstemann blir tenåring på lørdag og dagen skal feires med hele familien her hjemme, gleder oss veldig til at alle sammen skal samles igjen, blir altfor sjelden!

Jeg får hoppe i dusjen, skal være med min kjære mor til advokat i en litt kinki sak så ønsk oss lykke til!









Ønsker dere alle sammen en nyyyyydelig 1 mai!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar