onsdag 14. mai 2014


God kveld i stua,

Da var jeg kommet hjem igjen fra en herlig tur til Spania med barna mine og mamsen min :)

Det gikk i ett så det planlagte innlegget ble ikke noe av og legger derfor heller ut noen bilder fra turen nå. Fikk pyntet med oliventrær på veranden og hengt opp lameller på soverommene så det begynner virkelig å ta seg til der nede.

Været var helt herlig, strålende solskinn og nydelig temperatur, jeg hadde ikke lyst å reise hjem igjen i det hele tatt - det må jeg bare innrømme. 27 grader i Spania og når vi landet her i Norge var det usle 10 grader og regn, litt av en overgang. 

I dag har jo været vært helt nydelig igjen og så lenge 17 mai helgen byr på oppholdsvær skal jeg ikke klage i det hele tatt. 

Her kommer noen bilder - savn! <3








 



Ønsker dere alle sammen en riktig god kveld!


Kristin S ♥︎



                                                                                      







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar