lørdag 10. mai 2014


God morgen fineste dere,

Koser meg med en deilig kopp kaffe og lager meg en liten notis på hva jeg skal pakke med meg til Spania i dag. Det beste ved Spania er  varmen, klimaet er perfekt for meg, og nå har sommeren virkelig kommet for fullt :) 

Utrolig takknemlig for å ha dette stedet, er en stoooor investering og da mener jeg ikke bare økonomisk, men også investering for kropp og sjel. Jeg sliter jo med en hersens kropp til tider og når jeg kommer ned dit, i det gode klimaet merker jeg ganske fort at kroppen stabiliserer seg til det bedre. Jeg blir ikke bra, men mye bedre og det var også en tanke bak kjøpet!

Har jo reklamert for Jolistore.no sin hårnapper LILA før, litt gøy i går for da var den også på God Morgen Norge - er jo så super så er bare å unne dere den :) Bildekvaliteten ble litt dårlig, derfor små  bilder.


















Skal ta en del bilder der nede så håper på å få tid til et lite innlegg :)


Ønsker dere alle en strålende lørdag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar