søndag 25. mai 2014


Hei hei,

Hektiske dager her på Jar, og tiden går fra meg bokstavelig talt. Er man ikke ferdig med den ene saken så begynner en på neste, noen ganger tenker jeg at når skal det noen gang ta slutt. Man får se det positive i det negative, det hjelper faktisk - er en mening med det også tenker jeg.  
Uansett innlegg skal det bli i dag, hektisk eller ikke!

Om en uke er vi i juni måned og om ikke altfor lenge er det sommerferie. I år reiser jeg før de andre til Spania for å få klargjort leiligheten og handlet inn til de andre kommer nedover, kjenner at det skal bli godt med noen dager alene også :) 
Vi blir der nede i tre uker og har planlagt en kort tur til Marbella for å feire bursdagen til vår datter og selvfølgelig blir det shopping!:)

Det blir deilig det, å få litt forandring midt i ferien, i tillegg får vi besøk av min eldste datter Camilla og hennes datter Lilly, det gleder vi oss veldig til. 

Jeg har tatt litt interiørbilder og legger ut disse nå. Er så stolt av min mye pute som er fra Senze of Joy, den er med paljetter (kjøpt hos frydelig.no,en nettbutikk som har så mye fint), bare må ha litt glam i hverdagen. Kjøpte i første omgang bare en da jeg var usikker om den passet inn, men om ikke lenge er en til på vei hjem til meg.johooooooooo :) 

Hva synes dere ?  Er den ikke fin!

















Ha en fortsatt fortryllende dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar