lørdag 21. juni 2014


God morgen nydelige dere,

Nyyyyter Spania i fulle drag, kan ikke si nok ganger hvor glad jeg er for at vi satset litt og kjøpte oss dette vakre stedet. Det gir meg rikelig med balsam til kropp og sjel, og det skal virkelig nytes i fulle drag.

Jeg har nå vært her i noen dager alene og ordnet med litt småtteri, og i dag skal jeg hente min kjære og barna på flyplassen, kjenner jeg savner de og gleder meg til litt mer liv og røre :) 

Jeg nevnte jo i forrige innlegg at jeg skulle hente kopper og tallerkner fra Jonathan Adler hos Bellashus i Kirkeveien - Greek Key. De hadde dessverre ikke tallerknene (helt utsolgt), men koppene sto og ventet på meg og jeg har forelsket meg helt i det greskinspirerte mønsteret og størrelsen på koppene - helt perfekt!:) Han har jo så mye lekkert, fant noen lekre gardiner, poster de også - ikke umulig at jeg bestiller flere ting etter hvert. 

Fikk tips fra Bellashus om at jeg kunne gå inn på nettsidene til Jonathan Adler og bestille direkte fra USA, og det kommer jeg til å gjøre. Har ikke hatt tid til å sjekke hvor det lønner seg å bestille fra, så blir å gjøre det etter hvert. Må jo bare ha mer av dette nydelige serviset. Har jo startet med det grå, men har bestemt meg for at jeg også vil ha i aqua-blå - helt nydelig. Prøvde å laste ned noen bilder fra nettet, men de ble så dårlige, dere får ta en kikk selv de som ønsker.

Da får jeg slenge meg rundt, ta en dusj, kose meg med et par kopper kaffe til før jeg drar til flyplassen :-) 

Vi snakkes snart!

















Ha en super dag alle sammen :)

Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar