onsdag 11. juni 2014


God morgen,

Tiden flyyyyr avgårde og tenk i dag er vi midtveis i denne uken også, snart helg igjen dere. Været er fortsatt helt fantastisk, varmt og godt, og vi krysser fingrene for at sommeren blir toppers.

Om en uke i dag reiser jeg ned til Spania alene i noen få dager før de andre kommer, og det skal nyyyytes! :) Det er alltid noe ekstra stæsj jeg har lyst til å pynte med eller rett og slett trenger der nede.
Mangler f.eks sengeteppe, og i går forelsket jeg meg i et lyseblått et som var helt nydelig - tror jammen jeg skal koste på meg det :)
 
Fikk tips av min kjære venninne Anne om denne fine telysholderen fra Eichholtz som ser ut som et kubbelys. Er så lei kubbelys som renner og liker de ikke så godt når de er brent halveis ned heller så disse er perfekte. De ser jo nye ut hele tiden, det eneste du trenger er et stort telys - helt genialt - tenker det skal bli flere av disse ja. Jeg får gjøre meg klar til dagens gjøremål, heisveis :)










Ønsker dere alle en strålende onsdag, kos dere og nyyyt dagen!


Kristin S ♥︎





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar