torsdag 5. juni 2014


Hei fininger,

I dag har jeg rukket en tidlig treningsøkt, er så deilig å få det unnagjort tidlig på morgenen, i tillegg handlet jeg på veien hjem så nå kan jeg med god samvittighet slappe av med god frokost og en kopp te - velfortjent!:)

Tenkte jeg skulle snakke litt om føttene våres. 
Hvordan er det med føttene deres tro ? Er de klare for sommeren ? Ingenting er verre en tørre, sprukne føtter som ikke ser bra ut eller som føles urimelig trette. 

Noen ganger glemmer man litt seg selv, selv om man har tilgang på all verdens av utstyr.  Har selv hatt en hektisk periode, og har rett og slett bare utsatt det i flere dager, nesten så en skammer seg når en tar av seg sokkene.

Jeg sov med spasokkene i to døgn og dermed var føttene så mye bedre,  det eneste du trenger å gjøre er å slipe vekk den døde huden først. 

Nå er de virkelig klare for sommersesongen og det eneste jeg trenger å gjøre nå er å ha spasokkene på om natten et par ganger i uken for å bevare den myke huden og ikke få træler igjen. Om du ikke liker å sove med de om natten kan du jo ha de på når du ser på tv eller hva du måtte ønske :)

Dagens tips!







De finnes også i blå. For mer info gå inn på våre nettsider: www.jolistore.no

Ønsker dere alle en finfin dag!


Klem Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar