onsdag 18. juni 2014


Hei hei,

Sitter her å drømmer litt, en instagramvenn @bymads tipset om interiøret til #Eichholtz og jeg har nå vært inne på sidene å sett på det vakre interiøret deres. Forelsket meg helt!
Tenkte jeg skulle poste noen bilder her så kan dere se selv. Må ha litt inspirasjon med meg ned til Spania. Elsk!

Jeg har vært å bestilt meg noen kopper og tallerkner i dag fra Jonathan Adler Greek Key, dååån - så lekkert. Skulle egentlig ha  med aquablå mønster, tenkte det passet best i Spania, men det var helt utsolgt så jeg endte opp med grått, stilrent det også. Skal plukke det opp på vei til flybussen :) 
Er så inspirert av den greske stilen, og Jonathan Adler har jo så mye av det. Mye lekkert så det er bare å ta en titt, flere ting der som står på min ønskeliste, det er iallefall helt sikkert. 

Hvilke stil liker dere ? Har dere noen favoritt ?

Bildene er lånt fra nettsidene deres. 










Jeg skal poste bilder av Greek Key i Spania :)


Ha en fortsatt nyyyydelig dag!


Kristin S. ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar