tirsdag 5. august 2014



God morgen alle skjønne,


Her pleies vår lille Lucy venn med omhu, nå er det ca 15 dager igjen til hennes fødsel. Vi gleder oss veldig, det skal bli så koselig. Jeg har jo to hunder og de er vant med å dele alt fra seng, mat, leker etc, utfordringen nå er å venne hun til å ligge alene i den nye sengen og spise sitt nye for, men neimen ikke lett altså. 

Neste mandag skal vi ta røntgen for å se hvor mange valper som er i vente, om det blir tre eller flere :)
Hun har foreløpig ikke blitt så veldig stor så jeg skal poste et bilde senere. Poster heller et ultralydbilde av den ene valpen awwwww :)

Konfirmasjonen til min datter nærmer seg, ca en måned igjen, og jeg vil at alt skal være ordnet i god tid slik at jeg slipper stresset mot slutten. Skal jo være en koselig ting å holde på med, ikke noe man skal huske som mas og stress. Er ferdig med talen, har ordnet med bestilling av kaker og snart er blomstene i boks - så her går alt på løpende bånd.
  







Ha en nydelig dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar