onsdag 26. februar 2014


God kveld i stua,


I dag har jeg vært på farten, hatt en herlig lunsj med mine gode venninne Anne - rene rehabiliteringen disse lunsjene hihi. Vi er lidenskapelig opptatt av interiør begge to så det blir mye interiørprat, og da Anne er spesialisten her får jeg mange gode råd og tips når det er noe jeg vil endre på eller vil fornye.

Jeg elsker rene stiler, liker litt dill og dall også, men ikke mye. Nå har jeg falt for noen nydelige krukker fra Home&Cottage, bare elsker de. Ikke umulig at jeg kjøper de i den største størrelsen også, så fint å kombinere flere sammen -  også i forskjellige størrelser. Kan legge ut bilde av de i morgen jeg. 

Veldig glad i det lyse interiøret mitt, men må ha det lille avbrekket, det lille ekstra. Spørs litt hvilke årstid det er, men på vinteren blir det som regel sort. Det trenger ikke være så mye sort, kanskje bare sorte puter, bøker eller en annen liten detalj så det ikke blir for blast. Om våren trekker jeg frem noe litt mer vårlig, vi får se til våren var det blir. 

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker stilen til Slettvoll, hvem gjør vel ikke det ? 

De har en stilren, klassisk og elegant stil, og av og til må jeg innom en av butikkene deres  for å suge til meg inspirasjon. Eller dere, hva med New Hamptons interiør, siklesikle, en blanding av Slettvoll og Hampton = perfekt!





Hvilke stil liker dere, noen favoritter ?


Ha en super kveld!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar