mandag 24. februar 2014


Hei fine dere,

I dag tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om nettbutikken Jolistore, hva de tilbyr av produkter og hva som kommer til å være mest aktuelt.  Utvalget er ikke det største foreløpig, men det kommer stadig nye spennende produkter inn i nettbutikken og det er gøy.


Man har valgt å fokusere på økologiske produkter - som den fantastiske hudpleieserien Qian Baijia, spa-produkter og tannpleie. Jeg ble spurt ganske tidlig om jeg kunne tenke meg å være med å teste ut produktene og det har vært en sann fornøyelse, morro med nye ting og når det funker blir det ekstra gøy.
Etter hvert vil det komme smykker og klær, og ikke umulig at det blir litt interiør - bare gleder meg til fortsettelsen.

Har dere lyst er det bare å gå inn på www.jolistore.no, det finnes også en blogg der hvor du kan lese litt mer om produktene og hva de står for.

Legger ved et nydelig bilde i dag av peonblomst som er ekstrakten i den økologiske hudpleieserien Qian Baijia.





Ha en nydelig dag!



Kristin S  ♥︎




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar