tirsdag 8. april 2014


Hei alle fine,

I dag har jeg trent Ying Yang Yoga, en perfekt trening for min stive kropp, har vært så plaget i det siste så må prøve alt.  Vil si det er en blanding av ren yoga og pilates, godt for både kropp og sjel. Litt ok med gruppetimer også, tenkte jeg skulle fortsette med dette en gang i uken fremover.

Det pøser ned ute og egentlig synes jeg det er veldig deilig, det trengs å renses litt opp før påske, få bort siste rest av støvet som har samlet seg der ute. 

Tenk på fredag starter påskeferien, satser på at det blir knallvær, jeg har tenkt å rigge til på verandaen, med busker i urner og kanskje jeg også får bestemt fargevalg på putene der ute. 
Vi skal bare være hjemme og jeg håper selvsagt på knallvær slik at jeg kan sitte i solen å bare kose meg og nyyyte late dager.













Kos dere med dagen folkens!


Kristin S ♥︎ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar