fredag 7. mars 2014


Hei alle nydelige,

Johooo, fredag gitt, er sååå deilig at jeg ikke kan få sagt det. I morgen kommer solen har jeg hørt rykter om, så her skal det shoppes blomster i dag - tror jeg må ha både potteplanter og avskårne jeg. Elsker blomster, friske blomster, blir som en liten fornyelse det også så vi får se hva jeg finner og ender opp med. 

Lilly er hos Camilla i helgen så jeg har hatt den ære av å kjøre verdens herligste prinsesse på skolen i dag, elsker denne bedårende lille jenta og hennes nydelige vesen.

Dere, jeg sitter å googler etter billige flybilletter til Spania rundt St. Hans, noen forslag til hvor det er smart å søke/kjøpe ? Er jo så mange forskjellige steder så fint med forslag. 

Får vel begynne å fikse meg litt snart, skal lunsje med to herlige damer, mye å glede meg til i dag kjenner jeg!:)








Ønsker dere alle en flott dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar