mandag 17. mars 2014


Mandag morgen, solen skinner, midten av mars og snart onsdag, så herlig :) Gledergruer meg veldig til øyeoperasjonen på onsdag, er litt redd for disse øynene, men risikoen er så liten så får bare prøve å tenke positivt.

Som jeg sa i går hadde vi dugnad i lillehuset og vasket derfor i skuffer og skap og det kjentes i går kveld, var helt rød på fingerene av all salmiakken. 
Tok derfor på meg Spa heel-hansken i natt og det gjorde susen, hendene mine har blitt puselanker igjen! 

Er du plaget av tørre, irriterte hender kan jeg love deg at disse gjør at du får tilbake glansen igjen, ikke noe særlig pent med rue, røde eller skrukkete hender. 

Gå inn på www.jolistore.no og bestill disse fantastiske hanskene, rask levering! :)






Ønsker dere alle en strålende dag!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar