onsdag 26. mars 2014


Onsdag og midtveis i uken allerede, over midtveis i mars og det blir lysere og lysere om ettermiddagene - Love it ♥︎

Det snør igjen, men heldigvis bare englesnø som jeg kaller det, den forsvinner like fort som den kommer så ingen fare. Været har vært flott siste tiden, bortsett fra vinden, liker ikke. Fint vær igjen i morgen, er litt sånn her i Norge - litt av hvert, er jo litt sjarm det og! Været får vi ikke gjort noe med uansett så en får ta det som det kommer. 

På lørdag reiser jeg en liten tur til Spania igjen og det gleder jeg meg veldig til. Meldt varmt og godt så det skal nytes! Vi har leilighet på Costa Blanca sør, La Zenia, et nytt boligkompleks som jeg er sjeleglad for at vi investerte i. 
Det har blitt mitt andre hjem og jeg drar så ofte jeg har mulighet, det er rene balsamen for både kropp og sjel.

Har dere noen favorittsteder dere liker å reise til ?















Kos dere med dagen!


Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar